Previous Article Next Article Jaký tisk vybrat na reklamní trička
Posted in Zboží

Jaký tisk vybrat na reklamní trička

Jaký tisk vybrat na reklamní trička Posted on 16.3.2021

U potisků reklamních triček resp. o technologickém postupu rozhoduje více faktorů, především však počet poptávaných kusů a velikost série tisku a jeho náročnost. Platí tu jednoduchá a přímá úměra: Levný sítotisk, který je ideální pro schematické nákresy, loga, nápisy či náčrtky v jedné barvě, případně ve dvou barvách či pouze v několika dalších základních barvách, má význam hlavně u velkého počtu vytištěných kusů textilu. Jsou to ty typické případy, kdy firma tímto způsobem propaguje své zboží formou daru stálým zákazníkům jako dárek k nákupu, anebo rozdává tyto produkty na svých prezentacích, prodejních stáncích, veletrzích a výstavách.

potisk na tričku

Na opačné misce vah ve srovnání se sítotiskem se nachází digitální tisk. Využívá moderních postupů výpočetní techniky, která umožňuje tisknout na jakékoli materiály ve fotografické kvalitě včetně jemných přechodových linií. Máte tudíž možnost mít na svém tričku, mikině, čepici či bundě třeba fotku svého pejska, své milující přítelkyně, anebo třeba přírodní scenérie horského masivu, tekoucího vodopádu, letícího racka, zkrátka jakýkoli snímek barevný či černobílý.

tričko pro potisk

Tato technika je výhodná převážně v malých sériích, ideální je kupříkladu pro natištění jednoho nebo tří až pěti triček pro přátele, s nimiž sdílíte nějaký výlet, dovolenou, sportovní či nostalgickou akci, oslavu narozenin atp. U reklamního textilu jde hlavně o propagaci s rozmyslem a v malých sériích, např. obchodním zástupcům a firmám, s nimiž se uzavírají zajímavé kontrakty a podobné formy spolupráce.

Zajímavé zejména pro širokou veřejnost jsou také vlastní potisky na textil, kdy nejde čistě o reklamní účely, ale o vyzdvižení určitého životního stylu či postoje. Bohužel se v této souvislosti propaguje příliš mnoho nevhodných aktivit, jako jsou sexuální úchylky, alkoholismus a různé destruktivní myšlenky, s nimiž se častokrát setkáváme v různých obchodech v již natištěných textiliích. S trochou vlastní fantazie to však lze zvrátit a dát tímto způsobem lidem najevo, že existují i jiné druhy zábavy, než jen pivo a sexuální dobrodružství.