Previous Article Next Article Web může mít každý
Posted in Web

Web může mít každý

Web může mít každý Posted on 28.11.2021

Lidé jsou různí. A tak někteří třeba touží podnikat, a to rovnou v globálním měřítku, a jiní chtějí třeba aspoň to, aby se o nich svět dozvěděl. A je v podstatě jedno, zda by se o někom takovém mělo ve světě vědět nebo snad raději ani ne.

A jak se stát světově známými nebo mít možnost s nějakou nabídkou oslovit lidi třeba i na opačném konci naší planety? Optimální je v takovém případě využití internetových stránek, na které si může umístit kdokoliv cokoliv a které jsou dosažitelné prakticky pro kohokoliv, kdo má přístup na internet.

Jenže proslaví se ti, kdo se takto vystavují světu na odiv? Někdy sice ano, spíše ale ne. Ne proto, že by nechtěli, ale proto, že o ně svět vlastně ani nestojí, což si tito ale nechtějí sebekriticky přiznat.

digitální svět

A nejen že o dotyčné nestojí svět, ale nestojí ani internetové vyhledávače o jejich webové stránky. A tak zatímco se skutečně renomované weby ve výsledcích internetového vyhledávání umísťují na předních pozicích, kde je o ně projevován zájem, jsou podřadné a takzvaně na koleně zhotovované internetové stránky odsouzeny k zapadnutí v záplavě všeho možného, co na internetu je.

A to je vlastně dobře. Protože jsou tu weby od toho, aby nabízely lidem dobré služby. A něco, co je v podstatě zbytečné, si ničí pozornost nezaslouží.

internetové spojení

A tak by si měl vlastně každý z nás nejprve promyslet, zda nějaký web vůbec potřebuje. A zda o to, co by tu mělo být zveřejněno, bude mít někdo zájem. Protože jinak jde jenom o zbytečné zabírání místa a o něco, co lidé v nejlepším případě neobjeví. A objeví-li to, pak to pro ně bude jenom vyslovená ztráta času.

Nebo vy byste třeba nezřízeně toužili po tom, aby vám internet ukazoval jenom to, kolik piv zase váš soused vypil, s kým se něčí neznámá sousedka zase pohádala a podobně?

Weby by se prostě měly pořizovat s rozmyslem. Aby neznamenaly v případě náhodného nalezení jenom ostudu pro toho, kdo si myslí, že je díky vlastnímu webu na internetu ‚in‘.